Đorđe Balašević: Moja Olivera i ja smo kao sijamski blizanci

Nel Pavletić/Pixsell


Otišao sam bez moje Olivere kao momak na more te godine, nisam znao da ću se vratiti s potpuno drukčijim pogledom na život, kazao je Đorđe Balašević za RTL
Zbog svoje Olivere Đorđe Balašević (62) je prije 35 godina prešao tisuće kilometara kako bi ju zaprosio, prenosi RTL
- Otišao sam bez nje kao momak na more te godine, nisam znao da ću se vratiti s potpuno drukčijim pogledom na život. Patio sam za ovom lisicom jer ju nisam mogao naći, a onda sam pronašao veslački klub. Ona se javila pa sam ju pitao 'Dobro, hoćeš li se ti udavati ile nećeš?' - kazao je Đorđe koji je svoju provincijalku zavolio na prvi pogled. Osim ljubavi, veže ih veslanje kojim se Olivera bavila, a Đorđe ju je, kaže, u veslačkom klubu i zaprosio. 
- Sto puta su nas hteli rastaviti na papiru, no na sreću novinskom, a nas dvoje ovako kao sijamski blizanci - zaključio je Đorđe.

(24sata.hr) 



Comments

Popular Posts