ISPOVEST: Još odavno sam izgubio poverenje u žene…u srednjoj školi me devojka optužila za silovanje…

Još odavno sam izgubio poverenje u žene…u srednjoj školi me devojka optužila za silovanje, iako nikada ni seks nismo imali, to mi je uništilo reputaciju i ljudi me i dan danas popreko gledaju zbog toga…varale su me bezbroj puta, čak i one “normalne” devojke sa kojima te upoznaju prijatelji i garantuju za njih, jedna mi je čak pričala da je nevina dok se paralelno heftala sa nekim starijim likom…jedinu nadu u žene su mi davale mlađa sestra i majka, mislio sam da ako postoje njih dve i poštene su, ima i drugih… međutim, sestra je odrasla u prelepu devojku i sad to koristi…uprkos mom večitom uticaju na nju, od dečaka gleda samo korist pošto je mnogi jure, sada je u vezi sa likom iz mlade fudbalske reprezentacije, jer veruje da će uspeti u fudbalu pa da ce biti devojka/žena milionera, postaje sponzoruša…a što se mame tiče, pa nedavno smo saznali da sestra ustvari nije tatina ćerka, već nekog drugog čoveka, sa kojim ga je mama varala dok je bio u bolnici…toliko o tome.

Comments

Popular Posts