ISPOVEST: Nevidjeno sam se zaljubila u jednog grka koji je ozenjen da bi mu zbog toga dala da me nevinu probije …

ISPOVEST: Nevidjeno sam se zaljubila u jednog grka koji je ozenjen da bi mu zbog toga dala da me nevinu probije …


Nevidjeno sam se zaljubila u jednog grka koji je ozenjen da bi mu zbog toga dala da me nevinu probije … More, plaza, droga, alkohol…Iskreno poludeo i on za mnom! Provodili smo vreme zajedno koliko smo mogli, ja sam ostajala u apartmanu da bih imali se*s, drustvo je izlazilo i islo na plazu, provodilo se ja sam probala sve poze sa njim. More sam gledala samo nocu kada smo se kupali i sevili tajno. Vratila sam se bela kuci. Nikome nisam rekla koliko je zapravo stariji i da je ozenjen i da sam izgubila nevinost na moru sa grkom. Poludela ja za njim, poludeo on za mnom. Rastanak kao da idem u rat, srce hoce da pukne. Dopisivali se neprekidno, nedostajanje samo jacalo. Kad eto ti skrinsot na viberu ,let za Beograd! Nit znam kako cu ga sakriti od roditelja, nit znam sta cu sa njim… Znam samo da cu puci od srece, a sto se tice glupsoti koju pravim, znam da ce doci jedan dan na naplatu…

Comments

Popular Posts