Skip to main content

ISPOVEST: Drugarica mi je rekla kako nisam normalna što ne tražim od momka novac. Iskreno nisam ni pomišljala na tako nešto, realno gledano, dobrodošao bilo kakav ekstra novac…







Drugarica mi je rekla kako nisam normalna što ne tražim od momka novac. Iskreno nisam ni pomišljala na tako nešto, realno gledano, dobrodošao bilo kakav ekstra novac, s obzirom da mi stan, troškove a i lične potrebe plaćaju roditelji, jer studiram, dok on radi i ima solidnu platu. Izmislila sam trudnocu i kao svaki glup muskarac poverovao je, slagala sam ga da abortus košta 500 evra, da ja nemam para, da roditelji nema odakle da mi daju… dete nismo želeli smatramo da smo još mladi da se puštamo u porodičan život onda je momak odlucio da uzme kredit da bi mi dao pare za abortus… nikad nisam imala u rukama 500 evra, uvek sam imala dovoljno za sve… kada sam dobila novac od momka spickala sam na garderobu, izlazila sam sa drugaricom po klubovima, lepo sam živela sa njegovim parama… ništa nije posumnjao jer me iskreno voli i to je pokazao na bezbroj načina… zašto nekad da ne iskoristim ljubav u moju korist?

Comments

Popular Posts