ISPOVEST: Udata sam za coveka koji drzi dve uspesne firme, koji ima pet automobila…

ISPOVEST: Udata sam za co’eka koji drzi dve uspesne firme, koji ima pet automobila…
Udata sam za co’eka koji drzi dve uspesne firme, koji ima pet automobila, imam sve što sam poželala sa njim jedino nemam se*sualni život. Otputuje poslovno, ne vidim se po nekoliko dana. Rešila sam zadovoljim moju na*aljenu pi*ku, pored svog imucnog muža imam para pa sam angazovala mladica koji ce da vodi ljubav sa mnom kad je muz na poslovnom putu. Sinoc je zaspao na meni nakon sto smo zavrsili vodjenje ljubavi i nisam mogla da ga sklonim sa sebe, kada je muz zvao na telefonu da proveri da li sam dobro. Mislim da počinje da sumnja jer kako kaze, obezbedio mi život bez obaveza a ja nemam vremena da se javim na telefon…

Comments

Popular Posts