Skip to main content

ISPOVEST: Šetao sam ulicom sa ženom i ćerkom i kupovali smo sladoled, kad odjednom iza nas momak galami na trudnu zenu…


Šetao sam ulicom sa ženom i ćerkom i kupovali smo sladoled, kad odjednom iza nas momak galami na trudnu zenu. Krenuo sam da to prekinem , kad me žena povuče za ruku i reče “to nije naš problem”, vratio sam se i gledao kako se svađaju od nas na dva metra. Odjednom momak gurnu trudnu ženu i ona pade i priđe joj i opali šamar i počeo da se smije, e onda sam potrčao i onako u naletu počeo da ga udaram, neko je skočio na mene da izvuče momka, koji je to iskoristio i počeo da trči. Brzo sam sa sebe skinuo “skakača” i počeo da ga sustižem, oborio sam ga na pločnik, počeo je da viče “OVO JE SKRIVENA KAMERA” okrenem se iza sebe kad trči žena, kamermani i trudnica koja je skinula umetak stomaka. Momak je završio sa dva izbijena zuba, “skakač” polomljeno rebro. Radili su dokumentarni film o nasilju nad ženama i pomoć drugih. Rezultat je poražavajući u 14 gradova gde su radili performans jedini sam ja ovako reagovao. Eto, završih u filmu koji će se prikazivati u Španiji.

Comments

Popular Posts