Skip to main content

ISPOVEST: Ceo život sam jurila lepe i kurate momke i zaljubljivala se u njihov polni organ…


Ceo život sam jurila lepe i kurate momke i zaljubljivala se u njihov polni organ i njihove sposobnosti. Sada imam dečka koji jeste fizički lep, se*s nam traje u proseku 20 minuta, po tri puta nedeljno, ali sam odlepila na njegovu inteligenciju, optimizam, mudrost, stil života, dobrotu… on živi punim plućima i svaki dan je za njega divan dan. Ne traći ni minut na nebitne stvari, nebitne ljude i na negativne misli… raduje se sitnim stvarima. Za njega su i kiša i magla i sunce i sneg i vetar samo drugačija vrsta lepog vremena. Ja ranije sam pre njega mislila da je sve u se*su, ja ZNAM da sam pogresila, ja ZNAM da sam pronašla čoveka za ceo život jer svet staje kada je on tu.

Comments

Popular Posts