Ovo je smjesa koja mi je poboljšala pamćenje i koncentraciju za osamdeset posto – napredak je vidljiv!

Svi smo mi upoznati sa blagotvornim dejstvom ove namirnice koja je poznata još od pamtivijeka a koja se danas sve više koristi kao najbolji lijek .Nema bolesti u kojoj vam ne može pomoći. Ovo je istovremeno jedan od najjačih prirodnih lijekova koji će vam pomoći da skinete masne naslage kojih se pokušavate riješiti godinama. Što je najbolje od svega poboljšat će vam pamćenje za 80 % .
Ključni sastojak je hren koji ima dosta ljutkast ukus. On je bogat vitaminom C, B1, B2 i B6 .Takođe obiluje magnezijom, fosforom i željezom . Kren će vam ubrzati metabolizam što je ključno za zdrav organizam jer tako izbacujete otrove te vam pomoći da sagorite masne naslage.
Takođe će potaknuti razvoj dobrih bakterija .Kroz dvije sedmice prijetila sam da lakše pamtim stvari i da ne zaboravljam što sam prije svakodnevno zaboravljala . Više ne moram da pravim ceduljice koje bi me podsjetile , nego moj mozak mnogo bolje radi. Za ovu smjesu potrebno vam je :
4 limuna , 125 gr hrena, 4 kašike meda , 2 kašike cimeta i manji komadić đumbira.
Priprema: Prvo u blenderu isjeckajte đumbit i hren . Onda u to iscijedite limun pa još malo usitnite a na kraju dodajte med i cimet. Onda istresite smjesu u staklenu posudu ,Najbolje je jesti ujutro ili dvije kašike prije treninga. Ubrzo ćete primjetiti napredak .

Comments

Popular Posts