ISPOVESTI: Od lagodnog života u djetinjstvu do neimaštine u kasnijem životu. Sve je počelo tamo nekad oko kasnih dvadesetih…

1-j

Od lagodnog života u djetinjstvu do neimaštine u kasnijem životu. Sve je počelo tamo nekad oko kasnih dvadesetih: gubitak oca pa onda i djevojke tadašnje (jer sam otkrio da me varala okolo) pa onda nasljeđivanje dugova, zelenaša, kredita, noćni život a i noćni posao (koji sam znao raditi po 18 sati), zdravstveno stanje koje je bilo katastrofalno, … Nisam se znao izboriti sa tadašnjim situacijama na najbolji način, što je rezultiralo enormnim količinama alkohola, glupostima, užasnim glavoboljama (trajale su bukvalno par sedmica) koje sam liječio alkoholom i antidepresivima, teškom depresijom (preživio)…
…Vrhunac svega je bio period kada se nije imalo šta jesti. Potrajalo je koji mjesec. Ovih nekoliko godina provedenih u ovakvom životu, nemam u glavi. Sjećanja nemam, kao da sam ih prespavao. Imam samo bljeskove tu i tam kojeg događaja. Nekolicini ljudi hvala što su me trpili, gledali, pomagali kako su znali. Još malo i bit ću opet nasmijan lik kojeg su znali. Idem dalje 🙂

Comments

Popular Posts