ISPOVESTI: Kao mali uvijek sam se divio pametnim, uspjesnim i lijepim momcima za kojima su sve djevojke…

1-j

Kao mali uvijek sam se divio pametnim, uspjesnim i lijepim momcima za kojima su sve djevojke ludile. Zelio sam da se to desi i meni jednoga dana. Medjutim zivo sam na selu, sa roditeljima koji nisu bili bas u najboljoj materijalnoj situaciji. Kasnije sam krenuo u srednju skolu, tad sam primijetio da se svidjam djevojkama… Bio sam odlican ucenik, sad studiram u jednom velikom gradu, na jednom od vodecih fakulteta, super mi ide, na budzetu sam, primam stipendiju i izgledam 10 puta bolje od onih glumaca koji su mi bili idoli. Sve djevojke su lude za mnom, bukvalno me spoadaju. ? Ali ja VOLIM SAMO JEDNU! <3 Zahvalan sam roditeljima sto su me naucili da su moralne vrijednosti puno znacajnije od materijalnih.

Comments

Popular Posts